Сміх крізь сльози

5 травня 2017 року вже традиційно в нашому закладі пройшли кейс-уроки. Цього разу учнів 6-б та 9 класів об’єднала спільна тема – «Сміх крізь сльози».

Учні 9 класу, вивчаючи тему «Емоції», пригадали поняття «емоційний стан» та «емоційні реакції», більш детально зупинились на впливі сміху та сліз на фізіологічне здоров’я та фізичний стан людини, познайомились із хімічним складом сльози, будовою слізного апарату. Асистентами вчителя на уроці були учні 9 класу: Осаулюк Михайло доводив користь сліз, а Янкевич Влада відстоювала думку про те, що сміх лікує. Під час роботи учні збирали пазли, згадували позитивні та негативні емоції, дивились відео, яке змушувало їх пережити ці емоції. У пошуку інформації учням, як завжди, допоміг GOOGLE. До речі, виявилось, що найчастіше в мережі шукають інформацію про сльози.

Учні 6-б класу під час уроку з’ясували, чому люди сміються і плачуть, як сміх і плач впливають на стан здоров’я, чому сльозяться очі та як можна визначити за сміхом характер людини. Як виявилось, сміх та сльози – зовсім непроста річ, а механізми їхнього виникнення досить складні. Але все це лише допомагає нам краще виразити свої емоції під час спілкування. Наші дослідники з’ясовували, чому під час плачу виникає нежить; захоплювались будовою слізного апарату, хімічним складом сльози та її будовою; вчились «читати» обличчя – визначати, яка посмішка його прикрашає; впізнавали на карикатурах відомих людей, пробували самостійно намалювати емоції та карикатури, спробували стримати найпозитивнішу емоцію – сміх. А головне, продовжили своє життя на багато-багато хвилин.