Кейс-урок “Витоки Джазу”

31 березня на уроці музичного мистецтва у 7-А класі був проведений кейс – урок «Витоки джазу». На початку XXI ст. джаз важко назвати «новою» музикою! Але джаз і надалі розвивається. Окрім того, він проник в інші музичні сфери – симфонічну, камерну, рок-музику, поп-музику. Учні, разом з вчителем, влаштували джазовий «джейм сейшнз», так називались в Чикаго зібрання любителів джазу.

«Історики» розкрили джерело походження і розвиток джазу, пов’язаний з існуванням рабства в далекій Африці, «географи» провели шляхами з Африки в Новий світ невільників, так ми дізналися про батьківщину джазу, «дослідники-мистецтвознавці» провели пошукову роботу і познайомили всіх присутніх з особливостями джазової музики, різними витоками джазу і першими «джазовими королями». Цікаву роботу на тему: «Луї Армстронг» презентувала Полуниченко Анастасія.