Допитливі юні дослідники 3-Б

Ведення спостережень за навколишнім світом і постановка з ними досліджень у зв'язку з вивченням шкільних предметів вносять великий вклад у рішення освітніх і виховних задач, поставлених перед початковою школою. Дослідження дають матеріал для з'ясування взаємозв'язків, для розкриття деяких причин, що раніш були загадкою для дитини. Без конкретних уявлень про предмети і явища учні не зможуть опанувати тими знаннями, що вони повинні одержати в школі, усвідомити найпростіші зв'язки між окремими явищами. У ході досліджень учні одержують і визначені практичні уміння і навички. Такі, наприклад, уміння спостерігати і фіксувати результати спостережень, користуватися деякими приладами і лабораторним устаткуванням. В останні дні перед весняними канікулами учні 3-Б класу стали справжніми дослідниками. Вони мали змогу ознайомитись з причинами появи, різновидами та засобами профілактики та боротьби з пліснявою. Ну а згодом з великим нетерпінням розглядали під мікроскопом плісняву, яку виростили в домашніх умовах. Спостерігаючи предмети природи, проводячи з ними досліди, діти вивчають природу, пізнають її. У зв'язку з цим у них складається переконання в тому, що навколишній нас світ пізнаваний. І нарешті, у ході досліджень молодші школярі не тільки довідаються нове, але і перевіряють на практиці раніше отримані знання.