Сьогодні, 29 березня 2018 року, в опорному навчальному закладі Путрівський НВК відбулася педагогічна нарада, на якій основним питанням було «Модернізація освітнього процесу у контексті реалізації концептуальних підходів Нової української школи».
Нова українська школа буде працювати на засадах особистісно орієнтованої моделі освіти. У рамках цієї моделі школа максимально враховує здібності, потреби та інтереси кожної дитини, на практиці реалізуючи принцип дитиноцентризму. «Є необхідність якомога більше наблизити навчання і виховання кожної дитини до її сутності, конкретних здібностей, майбутньої життєвої траєкторії людини. Це явище я називаю итиноцентризмом в освіті», – зазначає президент Національної академії педагогічних наук Василь Кремень.
В ході роботи ради обговорено ряд питання, такі як:
1. Формула Нової української школи та роль учителя в ній.
2. Основні підходи в організації освіти та проблематика сучасної освіти.
3. Формування у дітей ключових компетентностей, найважливіших навичок, необхідні для успішної самореалізації у житті, навчанні та праці.
4. Реалізація наскрізних ліній в дошкільному підрозділі, початковій та базовій школах.
В рамках «Фестивалю педагогічної творчості» педагоги закладу мали нагоду поділитися з колегами методичними напрацюваннями та провести презентаційний меседж «Мозаїка цікавих педагогічних ідей».
Дидактичне дерево «Пори року», дидактична гра «Корисна та шкідлива їжа», які презентували вихователі ДНЗ Порохнюк Ольга Миколаївна та Куліш Наталія Петрівна, зацікавили присутніх простотою та універсальністю у використанні. Увазі присутніх була представлена робота «Розвиток критичного мислення учнів початкових класів в умовах проекту «Інтелект України» вчителя початкових класів Ходаківської Людмили Миколаївни. Важливим є те, щоб сучасна школа укріпила учнів, підготувала до дорослого життя дитину, яка сміливо зможе будувати далі своє майбутнє.